Stelzhamerwerke
Literatur zu Franz Stelzhamer
SAO Publikationen

MundArt des Monats - Archiv
November 2011

Muatta hock´ de her zu mir
von Fred Steininger

MundArt des Monats Beitrag / Autor anmelden Mundart-Datenbank
Mundart-Autoren

Veranstaltungen
Aktuelles

Dialektforum

Publikationen
Bücher

Mundart-Autoren

Mundart-DatenbankMundart-Datenbank


Als MundArt dem Monats November 2011 wurde
der Beitrag Muatta hock´ de her zu mir
von Fred Steininger gewählt.

Home
Zurück zum Archiv

Muatta hock´ de her zu mir
von Fred Steininger

Muatta, hock´de her zu mir und rast a wengerl aus.
Trink´a Glaserl Wein mit mir es is´grad ruhig im Haus.
Muatta,gib mir deina Händ´und lass mas a wengerl halt´n,
de hab´n de ganze Zeit bloss g´ärbet, jetzt san´s voller Falt´n.
Muatter loahn de her zu mir und mach de Aug´n ganz zua.
Siagst jetzt hab´i´h die im Arm, I´h dei´kloaner Bua.
Woast nu´h, wia i´h mit sechs Joahr in d´Schul neikumma bin
an neuer Anzug hab´i´h kriagt, ganz stolz war i´h da d´rinn.
Streichla hab i´h a´oft g´macht, Fenstascheib´n nei g´schmiss´n,
mit´n Nachberbuam gern g´rauft und d´hos´n dabei z´riss´n
Später woar i´h Schlosserstift beim beim Grad´l und sein Sohn.
Woast du no´h wia stolz i´h war, auf mein erst´n Lohn.
Und dann hab i´h rumpussiert wia a loser Falter.
Heit mit der und Morg´n mit der - Pubertätszeitalter.
Drei in Linz und zwoa in Wels, lauter schöna Dinga.
Was wird er denn, hast du dir denkt, bloß für oahne bringa.
Hoffentli´h a brave Frau, die oiss für eahm tuat!
er derf bloß net ausg´schmiert werd´n, mei Bua moant´s doch so guat.
Muatter, dös is´lang vorbei, mei´ Frau is g´wiss koa Zanga
und d´Sorg´n was du dir g´macht hast,san wia de Zeit vaganga.
Muatta, i´h muass dir iatzt was sag´n:"Du bist Oma word´n!" "Ach Gott", sagt da de Muatta drauf"Jetzt geht´s wieda an vo´vor´n!"



Zum Autor:
Fred Steininger, Autor der MundArt des Monats Oktober 2010, ist 63 Jahre alt und bezeichnet sich als oberösterreichischer Franke. Zu seinen Hobbys zählen Kochen und Schreiben. Auch ist er viel in der Natur unterwegs. Dort entstanden bereits zahlreiche Gedichte, z. B. Blick über´n See usw.

Beinahe 40 Jahre lebt Fred Steininger nun schon bei den Franken. Seine Gedichte verfasst er fast nur mehr in fränkischer Mundart. Als er von seiner Familie, die in Prambachkirchen (Bezirk Eferding) wohnt, einen Gedichtband von Hildegard Mair und von Frieda Weilbuchner bekam, erwachte in Fred Steininger die alte, schon fast vergessene Hausruckviertler Mundart wieder.
Fred Steininger möchte die besten Fränkischen Gedichte in Hausruckviertler Dialekt zu übersetzen um damit die Dialektplattform zu bereichern.

Kontakt:
Fred Steininger
90489 Nürnberg
fred.steininger@t-online.de